ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

دل

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۲، ۰۸:۴۸ ب.ظ

قلب چیز مزخرفیه

میخوام دلمو خاموش کنم داره اعصابمو به چخ میده

مسخره بازی بسه

هرشب و هرروز پیام میده، خب طبیعیه وابسته شم 

به درک به درک ک خب،

رفتارا، رفتارای سمی

تحقیر و شوخیای خط قرمزی

دیگه انقدر از خودم و زندگیم شناخت دارم که بدونم ادم مورد علاقه ام باید ادم خاصی باشه نه که خط قرمز نداشته باشه. 

مسخرس

خاک تو سرم اگه مثه احمقا دوباره فک کنم اینم مثه اکس اوسگلمه

دیگه هم سمت هیچ امیرو حسین و ترکیب این دوتا و ادم آتئیست و سیگاری م نمیرم

به درک که تنها میمونم

به درک!!

یه سری هَوَل اسگل توی این کشور زندگی میکنن به من چه؟؟

به من چه الان انگار فصل جفت گیریشون شده؟

به من چه که هورمونا مثه گاو قاطی شده؟؟

من مگه برا خودم کم شخصیتیم؟؟

خب به درک!!

به درک!!!

راه کم نیست منم مثه ادم داشتم زندگیمو میکردم سرم توی کارام بود

وخب تف به من اگه دوباره به کسی وابسته شم

دیگه هم نمیرم چک کنم تلگرامو

 

  • ۰۲/۱۱/۰۸
  • Sekai desu

نظرات (۲)

+دیگه هم سمت هیچ امیرو حسین و ترکیب این دوتا و ادم آتئیست و سیگاری م نمیرم

 

خیلی شرایط سختیه ... خیلی 

خیلی 

خیلیییی

منم خیلی تو این شرایط بودم

روح و روان آدم رنده میشه 

یه وقتیه که آدم یکی رو دوست داره ولی اون نیست

احساس تنهایی می کنه

پیشنهاد داره ولی پیشنهاد های خوبی نیستن

از درد تنهایی و شکستگی قلب داره به خودش می پسچه ولی دلم نمی خواد پیشنهاد اونایی که هستن رو قبول کنه چون یه حسی بهش می گه این کارو نکن و نتیجه متقاوت از قبل نخواهد بود 

 

طبق تجربه اینجور وقتا خدا داره ارزش آدم رو آزمایش می کنه

می خواد ببینه حاضره به خاطر خوب شدن حالش و تموم شدن تنهاییش با هرکسی بره یا نه ، درد می کشه ولی با هرکسی نمی ره 

در این شرایط اگه قدر خودتو بدونی و کار اشتباه نکنی خدا یه نفر رو خیلی یهویی جلوت می ذاره که بخوای هم نمی تونی نه بگی 

 

به ندای درونت اعتماد کن

خدا با قلب آدما حرف می زنه 

ارتباط بی هدف با تعداد زیادی آدم ، روحمون رو آلوده می کنه 

همینکه انگار خیلیا می خوان بهت دست پیدا کنن و می دونی وقتی دست پیدا کردن شبیه سیب گاز زده رهات می کن خیلی درده .....

تنها راهش اینه که خودمون رو دور کنیم از معرض درخواست های ظاهر مدار اینجور آدما

اون کسی که قدر ما رو بدونه بدون توجه به ظاهر و تو جمع بودن و ..... سراغ ما با پای خودش میاد و لازم باشه دنیا رو هم به پامون می ریزه و دست نمی کشه ازمون  :}  

پاسخ:
واقعا حرف درستی زدی
من اصلا تمام فوکوس و تمرکزم روی زندگی خودم بود، و فقط چندتا پیام دادن و نمیدونم چه بازی روانی ای منو از همیشگی خودم کشید بیرون، همون دوسه روز اول شکنجه شدن قلبم و اینکه داره ازش خوشم میاد، گفتم خدایا داری امتحانم میکنی.. 
گفتم با خودم که این امتحانه... ولی در برابر احساساتم باختم. 
انقد که همه چیزم روی روال افتاده بود و یهو پرت شدم توی چاه... 
حتی توی خواب دیدم دارم فرو میرم توی اقیانوس تاریک
برمیگردم من. 
چه قبل از آشنایی ش چه بعدش، خدا رو ول نکردم
انقدری که بهم لطف داشت و دمشم گرم 
که درموندگیش رو توی این دو روز دیدم... 
مگه الکیه دنیا؟؟
فقط دست خودم نبود. شاید انقدر تنها شده بودم یا انقدر اون حرفا گولم زد که حواسم پرت شد
من دیگه به هیچکسی نمیخوام دل بدم

قلبم میگه تقصیر خودم بود که فکر کردم فرق داره... 
و امتحان بود 
و درس بود
.... 
اما بازم شکر
خیلی شکر
  • عطاملک | قرارگاه سایبری
  • سلام

    ایام به کام

    ازتون دعوت می کنم  برای انتشار سریع و ساده دلنوشته هاتون از شبکه اجتماعی ویترین استفاده کنید

    الان نام کاربریتون ازاد است برای ثبت

    ممنون

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.