ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

گرمه

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۰۸ ق.ظ

میدونستین یک میلیون نفر مهاجرت کردن به مازندران؟

و میدونستین خزر داره آب میره؟

قطعا میدونین امسال خیلی گرم شد و از سردی پارسال تو فصل زمستون، خسلیا اینو حدس میزدن

 

بله درسته، زمین گرم شده 

و بااااااااایییییییدددد یههههههه کاااااااارررررریییییی ککککنییییییمممم!!!!

 

دوبار فیلم don't look up رو دیدم و خدایا، میدونم اراده یک نفر در برابر سرنوشت به این بزرگی کارساز نیست. ولی میشه به جای ترکیدن زمین و بمب اتم و اینها، قبل از ظهور همه چی خوش و خرم باشه؟ میشه یهویی زمین بهشت شه؟؟

کمال تشکر ازت

جدا

 

راستی دوبار پیامای فربد رو سین نکردم و دیگه پیام نداد، خوشم نمیاد توی. کارم به پر وپام بپیچن، و چون دوست دارم تمرکزمو نگه دارم، همانا هیچی نگفتم و سکوت کردم...

تا بعدش که عمرا پیام بده-_-

خسته ام کرد خب، فرت و فرت انگار من اعصاب دارم!! 

  • ۰۲/۰۵/۲۱
  • Sekai desu

نظرات (۳)

شبیه یه سریال کره ای که خیلی وحشتناک بود و درباره پیدا کردن آب توی مریخ بود.چون توی کره زمین آب کوپنی شده بود

پاسخ:
کددم سریال؟؟ 
  • یاسمن گلی :)
  • نمیدونستم انقدر مهاجر داریم تو مازندران !!!

    پاسخ:
    من هم
    اصلا فکرشو نمیکردم

    فیلم کره ای دریای خاموش

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.