ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

زندگی

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵ ب.ظ

دلم میخواد intensively زندگی کنم، 

زندگی خیلی فراتر از اونیه که ما داریم غصه دغدغه های ایرانی بودنمونو میخوریم

زندگی همون رویایی زمان نوجونیمونه

 

دلم میخواد؛

یه جایی توی اروپا باشم، 

اجاره مو به موقع پرداخت کنم، 

کارهایی که میخوام* رو داشته باشم، 

صبحهای زود بلند شم و ورزش کنم، 

تحصیلمو اونطوری که میخوام داشته باشم، 

خوشی** هامو داشته باشم، که سفر کنم، معاشرت کنم، قهوه بدون کافئین که نه، یه نوشیدنی بخورم معده م هلاک نشه، 

و به این فکر کنم، گاد دم ایت، چقدر من خر بودم که زودتر این سبک زندگی رو شروع نکردم، 

 که چقدر این دنیا بهمون بدهکاره بچه ها!! 

بازم شکر. 

راستی چون معلوم نیست چی میشه، داشتم فکر میکردم که کار فریلنس، خیلی هم کول نیست وقتی رو برنامه نیستم. دلم میخواد توی یه آزمایشگاه ،نه کار ازمایشگاهی، کار تحلیلی بکنم، کار تو آزمایشگاه رو فعلا دوست تمیدارم و ازش زده شدم تا ببینم مودم چه شکلیه، که برام سابقه بشه.

میدونم خودمو بکشم براش، پیدا میشه، ولی از خودم مطمئن نیستم که به اندازه ای کافی باشم... چون کار تحلیلی توی خونه یا افیس خیلی کول تره، ازمایشگاه خیلی هم تحفه جان نطنزی(؟؟) نیست،

یه چیزی میشه دیگه، الان نمیخوام بهش فکر کنم. 

منم که میام از دغدغه هام مینویسم و حس میکنم ایتس اعصاب خورد کن و ادامه ندم

انی وی، 

شبتون بخیر

محرم هم به ائمه خوب خودم و شما خوبان (بهرام رادان هم رفت قاطی مرغا-سلطان پراکنده نویسی) تسلیت

باشد در پناه الهی باشیم

  • ۰۲/۰۵/۰۲
  • Sekai desu

نظرات (۲)

  • یاسمن گلی :)
  • میشه منم ببری اروپا ؟:(((

    پاسخ:
    یاسمن یعنی تو میفکری که من میرم بالاخره یه روز؟
    میشه بگی تو دوست خوب منی و یه روز میشه که از اون روز تا ابد به آسمون آبی اروپا زل میزنی؟؟
    بعدم بالهای تو فراخ تره که هنرمند من💚🌺
  • یاسمن گلی :)
  • بله صد در صد

    تو دوست خوب منی 😄❤️

    پاسخ:
    تو را من جیگر💚☘️🕊️

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.