ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

آکتــور

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۰۶:۰۳ ب.ظ

من اصولا سریالای ایرانی رو از وقتی که با مامان فصل مشترک ایجاد کردم ، نمی بینم

 

اما آکتـــور یه جنس دیگه س. همه عناصرش دست به دست هم داده ، تا اون حس نوستالژی و جریان و خلق رو ایجاد کنه.

اینطوری که از اول تا آخرش رو انگار سر کلاسهای اول دبستان با تمام حواس و بودنم، هستم و 

وقتی که تیتراژ پایانی ش پخش می شه. من لای نُت ها گم میشم... شاید ده بار از اول پلی ش می کنم از بس شاهکاره این موزیک کلاسیک 

 

نوش روحـــتون

 

http://bayanbox.ir/info/7419256331346084053/Serial-Actor-Payani-320

 

 

  • ۰۲/۰۴/۱۹
  • Sekai desu

نظرات (۲)

  • یاسمن گلی :)
  • آره این سریال خیلی قشنگ بود 

    پاسخ:
    خیلی..
    اصلا کلاس آرته

    خودشو که ندیدم ولی آهنگش خوبه.. بد نی... 

    پاسخ:
    یه روز حتما از اول ببین سریالشو و اونموقع نظرتو راجع به موزیک انتهاش بگو...

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.