ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

فلسفیدن در نیمه شب

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴ ق.ظ

خب خیلی تفننی رفتم کنکور هنر هم دادم، 

و حقیقتا برای تعریف کردنش یه وقت دیگه ای رو انتخاب میکنم. 

اما

جالبه 

بقیه میخوان بدونن ما چیکار میکنیم، یعنی بعضی، مخصوصا، فامیل چشماشونو فشار میدن از لای در زندگی ما ببینن دقیقا داریم جزیی ترین حرکاتمونو چطوری انجام میدیم! ؟ حاجی جان وا بده!!!!!! 

و من میخوام فراتر از این گوشت و پوست، دنیا رو لمس کنم، یعنی روح از تنم خارج شه،... 

از این زندان تن فراتر

مخصوصا وقتی مثل امروزخسته تر وکوفته تر از هوای آلوده تهرانم. 

(+کاش میشد یه شهری زندگی میکردم جز تهران که انقدر دود نباشه، ولی میشد مردمش هم دوست بدارم. خدایا، به من قدرتی عطا کن، نه به همه ما عطا کن،

تا بتونیم انسانهای صالحی باشیم، زمین رو برای هم، سمی نکنیم.) 

به من قدرتی بده، ازینجا یا برم، یا منو همچونیه درخت تنومند، پرریشه کن، 

نه در خاک، بلکه در هوای خودت

بوس بهت خدا. 

این استرس و عجیب بودن توی برخوردامم ازم بگیر. نفله شدم وقتی خودم میفهممشون ولی دست تغییر ندارم

شب همه بخیر

خدایا شب تو هم بخیر

آرمان یو تو

محمدعلی، جوشش جوانی من😂😂😂،یو تو 

میس یو

  • ۰۲/۰۴/۱۵
  • Sekai desu

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.