ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

با همکلاسیات چیزی رو شریک نشو

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۳۴ ق.ظ

اون دختر مبینا نامی بود، گفتم پروژه شو انجام دادم، روز به روز به بیشعور بودنش بیشتر پی میبرم.

اول دروغاش معلوم میشد، 

الان هم بیشعوریش

وسط کلاس انلاینم سه بار زنگ زد، 

چقدر این ادم نمی فهمه، که پشت خط دارم بهش میگم کلاس دارم الان، بازم حرفشو ادامه میده. نشون میده چقدر خودخواهی داره. نفهم میگم وسط رایتینگ و کلاسم، یه عذرخواهی هم نمیکنه ادبی نشون بده. قشنگ مشخصه چجور خانواده ای هم داره. ازش خوشم نمیاد اصلا. 

این جور آدما فکر میکنن چون هزاری دادن، بقول مربیم خوب حرفی زد، بنده زرخرید گیر آوردن. 

نه مذهبش درست و حسابیه نه شعورش

آخ دلم میخواد به کل از زندگیم بلاکش کنم دختره رو. ازون اول ام حس خوبی بهش نداشتم. کاش وسوسه پولش نمی‌شدم براش کار انجام بدم. هرچند حلاوتش عظیم بود:))) 

توروخدا قبل از اینکه مذهبتونو قوی کنین، قبلش اخلاقتونو درست کنین. بعدش مذهب خودیه خود جاری میشه درونتون

یعنی برگرده سه شنبه شب سرم خراب شه، واقعا دیگه برنمی تابم. 

دوست رو از منطقه ای برگزینید که هم محله ای خودتون یا بالاتر از خودتون باشه. من توی این بیستو خورده ای زندگیم ندیدم کسایی که منطقه مرکز به شرق و جنوبن ازشون دوست خوبی دربیاد برام. 

دوشنبه گوشیمو افلاین میکنم. 200 تومن دادن قدر 500 تومن کار گرفتن.

با اینا بیشتر ازاین در ارتباط باشم، میترسم یهو قاطی کنم یه چیزی بهش بگم ناراحت شه. یه بار دیگه زنگ بزنه، شیلنگو رو وا میکنم دختره پررو رو. 

قدر نخود شعور نداره

من فلفل میریزم تو حلقم دفعه بعدی با کسی که تو نگاه اول ازش خوشم نیاد، get along کنم

اعصابم نصفه شبی. 

مونده تو دلم

بذار ارائه شونو تموم بکنن. توی روی این دختره، کاراشو به روش میارم. خدایا یه سمیرای دریده ای درون من ایجاد کن به این آدمهای بیشعور نشون بدم هرغلطی بخوان نباید بکنن. 

و خدایا

نمیخوام دیگه ببینمش. 

من مطمئنم انقدر نفهمه، سر کارای فارغ التحصیلیشم ره به ره به من زنگ میزنه

فقط هفته دیگه به روش میارم و حسابی تلافی میکنم و بلاک و تمام!! 

 

  • ۰۲/۰۳/۱۲
  • Sekai desu

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.