ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

لایف ایز گویینگ هارد اند ایم شیپینگ ایت

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۲۵ ق.ظ

بخاطر کودکیمه. 

فقط چاکرا یک نامتعادله(و سه)، ((و کمی بقیه ش)) 

وگرنه همون خودآزار کودکیمم که داشت با مدرسه و درس و قس علی علی هذا خفه میشد ولی با این حال خوشحالترین بود.

کی فردا گرامر بخونه، ورک حل کنه، از ریدینگ سوال دربیاره، و خلاصه ش کنه.

اصلا دلم نمیخواد دوباره غیبت کنم، سر 400 فریکینگ تومن؟

نه. 6 و نیم بلند میشم انجام میدم.☀️🤞🍀

ریلمو عوض کنم چطوری پرکار شم!!

راستی شاید باورتون نشه، 

استاد بیوانفورماتیکشون بهشون وقت داد

حالا ببینم بازم میتونم پروژه بگیرم یا نه

ولی لافلان، خیلی سخته طراحیش

فکر کن یک میلیون ژن بهت دادن باید 40 تا دونه نوکلئوتید رو با رعایت فلانقدرز اصول دربیاری.. انگار 1 میلیون دونه پازل داری... 

ولی هیچ وقت هیچ وقت، فکرشو نمیکردم توی pcr دستی بر اتش پیدا کنم که یاد بدمش😻خوشحالترینم

انقد پشت سیستم بودم نماز نخوندم 🙄

جالبه امروز چقدر یاد محمدعلی افتادم با این که سرم شلوغ بود😑

من میخوام یه چی دیگه بخونم ولی خودآزاری بیولوژی رو دوست دارم

باید از یه جا دیگه ارضا بشه این حس مازوخیس(ز)م.

خداوندا راهی، نگاهی 😘

  • ۰۲/۰۳/۱۱
  • Sekai desu

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.