ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

پروژه و امتحان

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶ ق.ظ

برنامه ام اینه بعد از امتحانها واقعا یه پارتی اتمام لیسانس بگیرم. 

ژنتیکی که با چه داستانهایی شروع شد و آخر سر هم علاقه ام به ژن مخصوصا ژنتیک انسانی از بین رفت و جاش به خود سلولی علاقه مند شدم. درست مثه اینایی که سنتی مزدوج میشن و اخر از هم راه شون خوششون میاد. البته من با عشق اومدم تو این راه، عشق به پرستیژ ولی خب یه چیز خیلی جذاب(ژژذاب) تر برام پیش اومد.

راجع به محمدعلی هم همین بود. 

راستی من فهمیدم دوتا اسم هست که تا العان، مقبولم واقع شده و دیدم هرکسی این اسمو داره به احتمال 80 درصد شخصیت مورد علاقه منهم داره. یکیش محمدعلیه، اون یکیشو نمیگم🐇

اصلا همه محمدعلیا خوبن. محمدعلی فروغی، محمدعلی کلی، محمدعلی کشاورز، محمدعلی شاه... :))))

 

والا-_-

خلاصه، با عشق اومدم با دلتنگی دارم ترکش میکنم. 

و نگفتم که من استاد آمارمونو اتفاقی دیدم شنبه😂😂واقعا وحشتناک بود سرکلاسش نرفتم-_-

استادمون گفته برنز کردن توی انرژیها اختلال ایجاد میکنه، وگرنه خودم برنز میکردم پودر شی استاد-_-فکر کنم فهمیده بهش کراش زدم😊اصلن هم مهم نیست. من کراش دانشمند دوست نمیدارم 😇

فردا صبح زود کلاس دارم. حقیقتا باید برم هرجوری شده:))

سه شنبه هم قول دادم به مبینا پروژه بیوانفورماتیکشونو انجام بدم. 

ولی واقعا ازین دختره خوشم نمیاد. خیلی یه طوریه. فضوله. پارسال زنگ زد بهم ازم بپرسه آشنا دارم توی دانشگاه کارشو انجام بدم!! بخدا از خودم تعجب میکنم که باهاش هنوز در ارتباطم. تازه چادری هم هست😂🤦

گفته نفری بالای صد تومن حساب میکنن و این اولین باریه که از دانشم دارم پول درمیارم😂😂بشدت زیرپوستی عروسی گرفتم ولی خب، کار کاره دیگه.

این خانوم و معصومه نامی، جفتشون خیلی جالبن. قبل از عید پروفایلشون برام بسته بود بعد که یکم باهاشون صمیمی تر شدم، باز کردن و مثه خل وضع ها دوباره بستن. واقعا کار چیپ و سبکی بود این کار. 

جالب اینجاست تا العان دوبار کارهای خاله زنک طور مبینا رو به روش اوردم و هردوبار با دروغ ماست مالی کرد🙄

دوست دارم بهش بگم کارشونو انجام نمیدم ولی خب چون قول پول رو دادن، وقت میذارم روش. خداروشکر بعد از سه شنبه اینا رو نمیبینم و واقعا امیدوارم تا ابد خدا این ادمها رو ازم دور نگه داره. 

وقتی به روش اوردم که پروفایلتونو بستید، گفت نه!! توی کانتکتامی!

جدا چرا به یه نفر دروغ میگین ملت؟؟ طرف مگه نمیفهمه؟؟

الله اکبر-_-

نمیدونم واقعا. یه درسی هم که گرفتم این بود که با چادریا دوستی نکنم. 

با روشنفکر نماهای اُوِرت هم همینطور. 

😂🤦فکرشو هم نمیکردم روزی برسه بهم پیشنهاد طراحی پرایمر بدن😂

دارم وسوسه میشم. 

کاش استادشون بهشون بیشتر وقت بده که چندتا پروژه دیگه هم قبول کنم 🤦😂😂

  • ۰۲/۰۳/۰۸
  • Sekai desu

نظرات (۲)

چادری بودن عیبه؟ 

یه عده که شعار می دادن طرز پوشش هرکس به خودش مربوطه و هرچی بپوشه ما قضاوتش نمی کنیم

پاسخ:
من کی گفتم عیب و ایراده؟😑😂
ماهی جان من جز ((این)) عده یا ((اون)) عده خودمو نمی بینم که سینه چاک کنم از ایدئولوژی هاشون دفاع کنم. من ایدئولوژی خودمو دارم😂😎😺
ولی خودت اگه باشی، و ببینی افراد چادری نزدیکت، که توقع داری به حرمت چادر سالم تر باشن، بیشتر بهت دروغ میگن، بیشتر آزارت میدن نسبت به اونایی که چادری نیستن، دیدت بد نمیشه؟
من از کسی که حجابش کامل نیست توقع اینو ندارم که مقدس تر باشه، 
ولی اونی که چادر سرش میکنه، ازش توقع دارم خیلی بالاتر از ادمهای عادی باشه. انسان تر باشه. 
سر همین مساله خودم و خیلی کسایی دیگه که میشناسم، چادر از سرشون برداشتن.
کسی که انقدر حواسش به خودش هست که موهاش و زیباییهاش نمایان نشه، چرا باید وسط نجف به هموطنش دروغ بگه بعنوان اینکه سیاست کرده؟ چرا باید پشت بقیه غیبت کنه و آخ نمیدونی چقدر دل من کباب میشه وقت این غیبت! چرا باید جلوی چشم من بیاد و بهم دروغ بگه و فرض کنه من نمیفهمم؟ 
، ندیدی، توی آزمایشگاه، دختر همگروهیم، چادری بود، خداوکیلی خیلی قلب مهربونی داشت ولی پشت سر اندام یه نفر دیگه رو مسخره کرد. قلبم مچاله شد. یا عمه من با زبون روزه، دروغ میگفت... 
اتفاقا چادر عیب نیست. انقدر مسئولیتش بزرگه که هرکسی هم نباید قبولش کنه. مثه اون چوب جادوی هری پاتر. به هر کسی نمیخونه. 
توی کل عمرم سه نفر بیشتر ندیدم به انضمام مامانبزرگم که به رحمت خدا رفته، واقعا ذاتش  باشه به قدر چادرش.

چه خوب که به رشته‌ت علاقمند شدی. همون مثالی که زدی، کامل و خوب بود. شاعر هم می‌گه:

روزی نگر که طوطی جانم سوی لبت

بر بوی پسته آمد و بر شکر اوفتاد

البته قدیما، شکر خیلی ارزشمند بوده. مثل حالا نبوده که پسته، فوق لاکچری باشه :د

 

العان خوب بود :))

پاسخ:
:)))
ممنونم ازت رازی 
آری درس زیست سلولی واقعا شیرینه. حتی از ژنتیک بهتره.
اعتراف میکنم اول چندبار خوندم شعر رو و نفهمیدم، 😭😭
اما معنیشو پیدا کردم:
یعنی به هوای قند یا پسته* عشق می آد اما میفهمه که بر شکر اوفتاده
فهمیدم😺
خیلی ممنونم ازت🤩

آری 😂 مهم این بود تا العان😺😂

 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.