ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

دنبال علم؟

شنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴ ق.ظ

چون جزو شدید الکراشهام و عادت دارم کلاس ساعت 10 رو نرم :))

دیدم استاد آمارمون برنز کرده و کراش شده بچه م. خیلی م کوله ولی استایلش دنبال درس و دانشه. درس و دانش بد نیستا، ولی  به نظرم یبوست آوره -_-

دوست دارم فردا صبح پاشم بخاطر "توی استاد" بیام سرکلاس آمار😂

خطاب به خودم:بس نیست انقدر کراش داشتن، خجالت بکش-_-

خجالت که نمیکشم. فقط کالم داون :)) واقعا دوست دارم تمومش کنم این بازیه کثیفو. واقعا برای خودم مسخره شده ظرافت هارو دیدن و همونا رو بزرگ کردن-_-خب که چی؟ برنز کرده؟ چشاش مثه بچه هاست؟اهل فیلمه🤩؟ لباس چهارخونه سفید میپوشه؟ گردنبند میندازه؟ درسته تپله ولی دلنشینه؟؟ 

خیلی خری دنیا. اصلا خود خر، مصدری...

لازمه حتما یه جدایی و کاتی دیگه اتفاق بیفته تا تو آدم شی:))

فکرمیکردم کار هورمونها فقط توی بهاره. الان تابستونه دیگه تقریبا. چه خبرتونه؟؟؟ چه خبرتونه؟؟؟؟

محمدعلی، زززززز (که فهمیدم بچه مو گرفته بودن-_-)، بگم؟؟ خودم میرم خجالت میکشم دیگه. بس است دیگر!

چرا احساساتی میشی وقتی تهش جداییه ای خخخخخخررررر! سو وات؟؟

همه عین همن! آدم باش! فققققط دوست باش دوست! اینطوری لذتبخش تره :-) اینطوری تو میفهمی داری چیکار میکنی👌🏻بالاخره تهش خودتی و خودت. تا ابد. پس خودت باش، برای خودت. علاقه افسانه ست، دوستی موندنی. آفرین دختر💚🍀

خب اینم از یادگیری درس امروز

فردا احتمالا 75درصد اگه بدونم حضورغیاب براش مهم نیست نمیرم. قول هم میدم جمعه بخونم درسشو. جذاب شدنم برای عمه ش/دیگران 😎👌🏻

میشن کامپلیتد :))))))

و من الله توفیق

اوصیکم 🤞

  • ۰۲/۰۳/۰۶
  • Sekai desu

نظرات (۱)

خییییلی باحال بود متنت😆😆

پاسخ:
به به به به
باحالی ازخودته خانوم😺

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.