ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

بی نام

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶ ق.ظ

جزوه آمار رو نوشتم

روپوش آزمایشگاهمم آماده ست

برای امتحان هم تا حدی خوندم

به مقداری زیاد هم بیخیالی در خونم دارم. آماده ام.برای یه شنبه زرگنده

امروز صبح کلاس تشکیل نشد

اخر دوست عزیزم، استاد گلم، شما که شیرازی نازنین، چرا خودت 8 صبح کلاس میذاری؟😑🤦😹

ولی هفته خوبیه. اگر پی ام اس و افتر پی ام اس بدون درد طی بشه 🐇

هرچند این وضع بخاطر امتحاناست. ادای چیل کنندگان رو درمیارم فعلا. 

 

نیاز دارم برم یه تور و فریاد بکشم، 

یه داد بسیار بلند از اعماق وجودم

(یه لحظه تصور کردم کار امروزو به فردا محول نکنم و وقتی مادر خونه نیست برم و جیغ بزنم)

هرچند میشه بالش و پتو رو بگیرم جلوی دهنم ولی همسایه بدبخت پنیک میکنه. همینطوریش وقتی نگام میکنن، خودم حس میکنم توی چشماشون اینه که " واو اونی که میشونیم ایشونه؟:)))

 

انی وی، 

 

داریم با زندگیمون چه گلطی میکنیم دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 👺☠️💩

  • ۰۲/۰۲/۳۰
  • Sekai desu

نظرات (۱)

امتحانت خوب شد؟

 

زندگی همین تجربه‌هاست انی وی :د

ولی اگر زود بهمون بگن، تنبل می‌شیم :)

پاسخ:
راضی بودم از امتحان
هرچی میدونستم نوشتم و این خیلی حس خوبی داشت🐇🍀💚

خیلی درست گفتی. 
اسکاول شین هم توی صفحات آخرش اینو گفت، 
برشما نیست که بجنگید، بایستید و نجات خداوند را که از آن شماست مشاهده کنید...
🍀

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.