ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

شدن

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸ ب.ظ
دلم جوری از مُردن از خستگی رو میخواد که بدونم این تلاااااش ،حداقل ده سال بعدش ، نتیجه ای داده.. چیزی شده.. خودش علتِ معلولی شده باشه.
 
اگه قدر سختی ای که میکشم به دست نیارم ، ترجیح میدم به خاطر دل خودم دیوانگی کنم و جان بکنم!
(تصمیمم عوض شد نمیرم هرکاری بکنم.اصلا الان نمیخوام تصمیم بگیرم.)
 
حداقلش یه روزی ثمر میده.  
 
حداقل از دلم براومده، نه از سر نیازم به پول!
 
دلم میخواد عفت کلام از عنان برانم و هرچه از دهنم درمی آید با خشم بریزم توی ضفحه :))))))
از پی ام اس محترم،
تورم کلان،
زیبایی تابستان،
فکر محمدعلی،
امتحانات محترم،
کلاس جمعه !!!
جونم بگه ، 
از همه چی ممنونم
رسیدم به اینجا!!!
 
عاقل تر از آنیم که دیوانه نمیریم!!!!!!!
 
 
گاد من میخوام دیوانه بشم!! مرسی .
:))))
شدم خداحافظ!
 
نمایشگاه کتاب هم برای خودتون!
فرزندآوری هم بخوره تو سرتون!
(خطاب به دولت و کابینه درپیت!)
بدرود
 

 

  • ۰۲/۰۲/۲۸
  • Sekai desu

نظرات (۲)

فرزندآوری که خوبه XD

دل خود؟ اگه بدونی چی می خوای خوبه! 

پاسخ:
😑الان من با گوشی هستم و مجهز به انواع ایموجی🤣
بترس ازم😹🤦
از عوارض فرزند کارت خالی و موهای ریخته س ،اون روزا یاد حرف امروزت بیفت هم ماهی 🌚🌚😎😎

--
همین جمله، 
"چی میخوای آخَر؟؟؟؟" کافیه بنظرم.
ولی مرسی ازت
میخوام هزاربار اینو به خودم بگم🍀✌️

هیچکس چنین تضمینی رو نمی‌تونه بده، فقط امیده که مارو به جلو میبره. امیدوارم به هدفت برسی...

اگر ادم تو وبلاگ نتونه خودشو خالی کنه، دیگه کجا حرف بزنه؟ 

پاسخ:
درسته
ممنونم ازت🍀🍀💚
خودمم امیدوارم
خودتم میرسی به هدفت🌿🍀🤞

خط سوم، خیلی حق میباره. پس کی خودم باشم.. ✌️

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.