ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

به خود

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲ ق.ظ

صوت هواپیمایی میاد که تیک آف کرده، 

صدای سکوتی که توش نبودن غرق شده، 

و البته تیک تیک ساعتم، که بابا دوسش نداره، 

و منی که با کلی اتفاق دست و پنجه نرم کردم دیروز

آره دیگه دیروز میشه، چون الان ساعت 12 و نیم شبه. 

ولع کتاب خوندن دارم ولی آخه الان؟بیخیاال

خیلی ی ی اتفاق میفته امسال اصولا، خیلی موضوع برای تعریف کردن هست، 

اما انرژی نیست تا اینا رو بنویسم،تبدیل به واژه های وزن دار بکنم. 

چندوقت پیش ط برام ریکی انجام داد. روز بعدش مثه موشک نشستم وبا انگیزه کارامو کردم. 

من منتظر میمونم انگیزه انجام دادنش بیاد. اما داستانِ شجاعته. 

انگیزه نیست. باور به اینکه میتونم رو اون روز حس کردم. 

عشق به زندگی... 

باور به خود. 

  • ۰۲/۰۲/۲۶
  • Sekai desu

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.