ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

تور!!

سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۲۹ ب.ظ

جمعه یه توری برگزار میکنن که بسیار بسیار به دلم نشسته، اونم توی اردیبهشت زیبام و کلهم اجمعین خرجش بالای یک میلیون میشه، 

بله، یه سفر یه روزه بعلاوه ترنسفر و خورد و خوراک :)

و فقط خدا میدونه چقدددررر دلم میخواد شرکت کنم، ولی به خودم میگم، همین یک میلیون بخش بزرگی هزینه یه کلاس آرته و میتونم به جای سفر سیوش کنم تا تیر برم کلاس. 

هیچی تا جمعه عزادار این تورم. هرچند خیلی وقته نرفتم و نمیدونم محیطش باعث میشه به خودم فش بدم که رفتم یا نه. ولی خیلی دلم سوخت.

کاش... 

هیچی به قول یکی، کاش رو کاشتند، سبز نشد. 

جای بسیار خوشگلیه اینجا🤧🤧

داشتم میگفتم شاید سال دیگه زنده نمونم اصن، ولی دیدم شاید تا سال دیگه اوضاعم از الان بهتر شد طوریکه میتونستم کمپ دو سه روزه شو برم. 😁

 

فقط یه ذره مونده تا تموم شدن کلاسا، و شاید کار یدی! و درامد فعال :))

حالا انگار 5 تا 6 میلیون قراره چه گُلی به سر من بزنه. اما همینکه میتونم باهاش همچین سفری رو برم ایتس لاولی. 

اصن شاید بهتر ازین شد. فقط این ترم تموم شه.. 

قوی باش دختر! 

و دنبال راه حل... 

نرفتی ام نرفتی. هوم؟🤧🌚

 

  • ۰۲/۰۲/۱۹
  • Sekai desu

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.