ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

پست دوم امشب

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷ ب.ظ

مبینا داره چمدون رفتن میبنده، 

کار بزرگ داره کم کم بسته میشه، 

عمو دنبال پول بوده و داره کم کم بهش میرسه، هرچند عطش پول تمومی نداره،

دخترعموم دنبال شواف بوده و تا حدی بهش رسیده، 

منم دنبال ایمان و قدرت های مثلا جادویی بودم و بهش رسیدم،

نیکو به بی ام و ش رسید، 

عمه هام به مزخرفات خودشون، 

همه یه طورایی به چیزایی که دنبالش بودن رسیدن، 

خودمم ژنتیکو تموم کردم، 99 درصدشو،

و چی موند؟

واقعا چقدر در تک تک هر روزمون تاثیر داره این رسیدن؟ 

این که عموم از درامد صفرش رسید به انقدر، 

من از بلاهت مطلق رسیدم به این مرحله از بودن،

که فهمش کردم تا حدی، توی مزخرف ترین و شخمی ترین شرایط، چیزی که بهم عمق میده، دید میده، وسعت میده، وجود میده، ایمانه. آرامشه وقتی داره دنیا از هم میپاشه. 

دلار چنین و چنان، این و آن،

چی قراره تورو خسته ات نکنه و قوی ترت کنه؟

دلار؟ مهاجرت؟

آره صد در صد. واقعا هزار درصد اصلا. 

اما وقتی نه موقعیتشو دارم(تو هنر) ، نه پولشو،

تنها طناب نجاتم که هرچی محکم تر بچسبم بهش، امن تر نگهم میداره

این Acknowledge هست، این دنیای ایمان و باور و انرژی ه.

توی حالت ذهنی ای میبره منو، 

که به موقعش به همه اون چیزایی ک میخوام میرسم. 

این گول زدن هم باشه، برخورد هوشمندانه با مشکله. چون داری اونقدری درست نفس میکشی که وقتی زیرآب داری غرق میشی، نفس تو سینه ت پاهاتو تکون میده تا به موقع بیای از سطح آب بالا. 

العانه، 

تنها چیزی که هرچی بیشتر خرجش کنی، ثروتمندتر میشی (تو ایران، البته همه جا جوابه) ایمانه

ایمان مزاحم مذهبی نه. 

ایمان دل، از نوع عشقه. 

هرچند خودم قهوه ای کردم اون مزاحم رو حالا پستشم پاک میکنم وبه زودی براش مراقبه قوی دعاکردن رو انجام میدم، 

 

 

میخوام برات تعریف کنم اینقدر این نوع دعا کردن جواب قدرتمنده، که با یه بار انجام دادنش، نفرت چندین ساله از دخترعمومو از بین برده و الان هرکدوممون سرمون تو زندگی خودمون گرمه. 

اره تکنیکش خیلی قویه. 

دعا کن،برای دشمنانت.

 

 

---راستی رسیدم تا 45 دقیقه ریکورد 29 رو گوش بدم. 

  • ۰۲/۰۲/۱۸
  • Sekai desu

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.