ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

زندگی کوانتومی

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷ ق.ظ

بعد از صحبتای فراوان با یلدا، اونم اتفاقی 

اینستا رو نصب کردم و استوری کلوز فرند گذاشتم، از خودم! 

و خدا میدونه چقدر منتظر بودم که محمدعلی سین کنه و من پاک کنم این اینستا رو. 

و دید... 

یلدا میگفت ممکنه بعدا ازش خوشت نیاد؟

از کجا معلوم که اگه من الان بگم بهش، اونم سینک نشه با من؟

منتظرم رتبه کنکورم بیاد و بعد برم بهش پیام بدم؟

و اون موقع بگم، ببین محمدعلی، من بخاطر تو اینجام. 

ولی اینکار چندش اوره. 

"ببین این بخاطر توعه!" 

محمدعلی همچین ادمی نیست قطعا. اون به فکرخودشه، حس میکنم. 

دیروز داشتم فکر میکردم، محمدعلی با تمام خاص بودنش، ممکنه از mystry I و ماجرا خوشش بیاد و من خیلی نامحسوس از دور حواسم بهش باشه؟ 

و جالبه دارم فکر میکنم حتی همین دوست داشتن هم برای خودمه بیشترش. میدونم اون انقد بالغ هست که نیازی به کسی نداشته باشه. اما واقعا این دوست داشتن، از روی ترحم مزخرفه مزخرف!! 

دیروز که اینستاشو رو دیدم، دیدم که چقدر تونستم چیزایی رو از صفحه ش بخونم که قبلا وقتی اینستا داشتم، نمیتونستم. 

با تمام بیش از حد اوپن بودنش، این کشش چندساله بهش، دقیقا جای سواله. دارم سعی میکنم علاقه م بهشو بذارم یه گوشه و از توانایی های ادم خوانی بفهمم جز باحال بودن، چه کاراکترای دیگه ای داره؟ 

میدونم اهل معناست. عمق نگره، اما خیلی به فیزیک ادما نگاه میکنه، یادمه وقتی دیدمش خیلی به گردنم نگاه میکرد، پس خیلی اهل رابطه جنسی باید باشه، بیش فعاله چون خیلی کار میکنه، اهل خوشی و شادیه، دنبال خنده، تو چشماش میبینم یه جاهایی ضعف داره، بشدت محبتو از چشماش میخونم، بشدت!! ،عاشق مطرح شدنه، کمالطلبه و به دنبالش ممکنه دروغ بگه، خودبزرگبینی توی عکسای قدیمیش به چشم میخوره، بشدت زیرکه، خشم هم توی چشماش دارم می بینم، دنبال هیجانه، هولی شت، توی چشماش می بینم یکیو دوست داره(اگه میپرسین چطوری می بینی، خودمم نمیدونم، فقط درست درومده اکثرا این پیش بینیام)، نه دارم میبینم عاشق معماست، 

لعنتی من چرا چیز منفی ای اونقد نمی بینم؟؟؟ 

خدایا منو موز کن!! فقط حس علاقه و جذابیت ازش ساطع میشه 😹😹

(میدونین، بدبختی اینجاست وقتی کسی رو دوست داریم فکر میکنم بی نقص ترین ادم دنیاس. من این اشتباه رو میندازم دور و اخرین باری که اتفاق افتاد با اون اکس هست.) 

بازم تلاش میکنم، اسکنش میکنم الان. 

مشکل معده داره-_- چاکرا سومش خیلی بزرگه

توی قلبش یه ناراحتی داره. یه چیزی احتمالا استرسی ناراحتی ایه. نه دیگه وجدانم اجازه نمیده فوضولی کنم. 

خب همین فیزیکیا بسه. البته خیلی تابلوعه که چاکرا 3 ش مشکل داره، (وی یه طوری خودشو توجیح میکنه) 

ما اجازه نداریم بی اجازه ادما رو اسکن کنیم. و قطعا هم محمدعلی دوست نداره که کسی اینکار رو بکنه. 

ولی واقعا اینکه جز خوبیاش چیزی توی چشمم نیست، بده. 

من میخوام همه چیو ببینم. 

من میخوام ظرفیت همه چیو داشته باشم

من دیدم همه رو بغل میکنه، سیگار میکشه، به گردنم نگاه میکنه.. محمدعلی فیزیکیه و شکی دراین نیست، جاه طلبه مطمئنا. باشه. از دور میتونم بررسی کنم، 

میتونم حس کنم وحدس بزنم خیلی خیلی خیلی جاه طلبه. و 100براش فقط معنی میده. 

خب ایا من بخاطر اینکه به چشم اون بیام، فقط بخاطر این دارم پیش میرم؟ نه قطعا! ولی صادقانه دارم می بینم اینم قاطی خواسته هامه. 

آدمی به گندگی اون رو خواستن، عین قماره. البته جز خواستن اون، من توی زندگی، تنها اشتیاقم به راهمه که دارم بخاطرش میرم جلو. 

من ازدواجی نیستم. میدونم که ادم تعهد نیستم. پس باید حواسمو جمع کنم نگاهم، باورم به علاقه چطوریه. 

ولی یه چیزیو خوب حس میکنم، و اون نهایت راحت بودنم با محمدعلیه. راحتی با برادر نداشته ام، علاقه؟؟ فک کنم همون علاقه جاشو بده به وفا! 

من ازین مطمئنم. حتی وقتی به اینجور راحت بودن باهاش فکر میکنم، هزار برابر ارامش میگیرم. البته چون خیلی ازم بزرگتره. 34 فا**نگ سال!! 

این بهتره. این جور دوستی. ارامش داره. گندش کردم. اینطوری حتی بهترم دارم میخونمش. آره دارم میخونمش،آدم تلخیه علی. عاشق جنگیدن به تمام معناعه، ولی دوستای توی جنگشو اگ کنارش بعد از مدتتتتها جنگیدن بمونن، دوست داره، این قدرتش از کجا میاد؟؟ 

لازمه گاهی پسرمون علیو پاکسازی کنم؟ استادم باشه میگه نه! 

خودم هم چون مطمئن نیستم کاری نمیکنم. چون آلردی، تارهای اتریمون به هم وصله. هر وقت وقتش شد، خودم میفهمم. 

الان دارم میفهمم اون خواب چه معنی ای داشت. اینکه من الانه که دارم اون ارامش ارتباط برادرگونه ورفاقتو باهاش حس میکنم چقدر ربط داشت به خوابم!!! اینطوری میتونم حس کنم رها بودن چقدر خوبه وقتی تکیه گاهت یه تصویر از یه شجاعت باشه.. 

ایلوژن!!! 

 

 

  • ۰۲/۰۲/۱۴
  • Sekai desu

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.