ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

روتین؟ route in ? Or out

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۱۶ ب.ظ

یادمه پروداکتیو ترین زمانهایی که داشتم، یه روتین به شدت قوی داشتم، تاثیرگذاری زیاد و فراغ از انسان ها... 

خسته ام کرد. خیلی زندگی کاملی بود. 

با کمال نمیسازم انگار 

ولی چیزی که دارم میفهمم اینه، خیلی کامل بودن و زندگی فوق العاده ای داشتن، شخصیتمو یه جوری میکنه که هنوز نمیتونم بفهمم با چیش مشکل دارم..

مسئولیت کلیشه یه چیز موفقه.همه ادمای آن تایم و مثلا موفق یک جورن. ازش میترسم. 

نمیخوام مثه همه ادمای دیگه زندگی کنم و بمیرم. مثه یه دختر ایرانی. 

حماسی قشنگتره؟ هوم؟

برای همینه ازش فرار میکنم. 

مخصوصا توی ایران که اگه مخصوصا توی خانواده سنتی به دنیا اومده باشی و محله اس سنتی از تهران زندگی کنی،انگار داستان زندگیت یه کلیشه فیلمفارسی میشه.

برای همینه غرب برام بُت شده. 

چقدر جالب که اینو تا همین الان هضم نکرده بودم. 

برای همینه از زندگی درست دوری میکنم........ 

میخوام برم ازینجا. 

خیلی دلم میخواد برم.

میرم فا**گ کارمو انجام میدم و یه برنامه درست حسابی میریزم براش. نمیشه اینجور

  • ۰۲/۰۲/۱۰
  • Sekai desu

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.