ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

ماهیت فکری؟

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵ ق.ظ

دیشب خواب محمدعلی رو دیدم، پریشب خواب جرج توی سریال بیف.

اگه از لحاظ انرژیک بخوام نگاهش کنم، این چرخه خواب دیدن مردای جذاب، یه ماهیت فکریه که بخاطر نقص، یعنی هرجور نامتعادل بودن چاکرا، ایجاد شده

و من درصدد اینم که به خودم باور برسونم، که از ذهن محمدعلی رد نشدم.

هرچند بازم از لحاظ انرژیک نگاش کنیم، بازم باعث شدم اونم یه چکه دلش بخواد راجع بهم کنجکاوی کنه. 

اما واقعا وقتی این همه دختر جذاب و بقول دخترعموم داااف دور و برش هست، و خودشم انقد جذابه. خواب دیشب و پریشان حالی بعدش ایز عه توتال بولشت:)

اینم از نتیجه پرکاری چاکرا دوم که منتج میشه به فک کردن ب ادما جذاب:))

اما من هنوزم همون ادم فراری ایم از ریلیشن شیپ که توی کاغذ خواسته هاش نوشته بود، برای مدت کوتاهی ازدواج کنم :)) این برمیگرده به 7 سال پیش حدودا :)) 

چقدر خر! خب نکن 

با خودم حال میکنم.

 

یک عدد پشه با صدای ویز ویزش داره منو به ورطه ای میکشونه که به توبره بکشمش!!!!

 

اما فانتزی من همیشه بوی فرندای خیلی پایدار با اسیایی های چشم بادومی یا اروپایی های اوشن بلو بوده... حتی یادمه وقتی نوجوون بودم، توی فانتزیام، یه پسر ایرانی عینکی رو ترک میکردم و میرفتم با یه آدم بلوند وارد رابطه میشدم. یادمه توی دبیرستان هم به بچه ها همینو میگفتم :))

حالا هم این از محمدعلی جذاب:) که دخترعمو انتظار اینو میکشه ببینه من با کی وارد رابطه میشم. ولی زهی خیال باطل!

محمدعلی واقعا جذابه. واقعا... ولی خب، ما نهایتا توی کار بتونیم خیلی باهم مچ بشیم. و بهم الهام بدیم. بعدم کامل حس میکنم دوست داشتنای محمدعلی خیلی روشنفکرانه س. منم حقیقتا حصارم بلنده. حاضر نیستم باهاش بخوابم. چون دوسش دارم یا جذابه.

فقط نمیدونم جز الهام بخشی وامید دادن به زندگیم چطوری میتونم از ذهنم از عنوان علاقه بهش، دوری کنم. ریحان میگفت داری جذبش میکنی. اره. وقتی اینطوری خوابشو میبینم که قطعا پرتال باز میشه برای اون.

اما حتی دلم نمیخواد با وجود تکنیک هایی که بلدم روش تاثیر بذارم. 

جفتمون ادم یکجا موندن نیستیم، پرستوییم:))

اوه چرا اسم این پست رو نذارم. دنیا پرستویی؟

از اثرات تغییرات هورمونی. 

و الهی بگردم برای پسرهمسایه پایینی. فردا امتحان داره

حیف حال ندارم بهش انرژی بدم. 

شبتون دیگه واقعا بخیر

سرم از درد ترکید

  • ۰۲/۰۲/۰۹
  • Sekai desu

نظرات (۲)

اینکه با وجود تکنیک هایی که بلدید، ازشون استفاده نمی کنید! تسحین برانگیزه.

پاسخ:
اوه فکر کردم مسخره کردید در نگاه اول😹😹
نمیدونم واقعا. اگه از تکنیک ها استفاده کنم فقط خودمو توی چشمش جلوه دادم، خودمو واقعا ارزشمندتر نکردم. فقط فکر اون تغییر میکنه. و من براش جذاب تر میشم. 
هرچند نه خیلی شبیه دعانویسی باشه، مبحث انرژی، که اختیار رو تا حدی سلب کنه. ولی خب ادما نباید روی اختیار هم تاثیر بذارن. 

نه، چرا مسخره کنم.

کلا ازش سر در نمیارم. یه چیزایی دربارش توی اینستا شنیدم، گمونم. 

پاسخ:
 وافعا یادم رفت جواب بدم. 😑😅
دنیای عجیبیه انرژی، با همه چی مطابقت داره، با طب ابن سینا، با فیزیک کوانتوم، با حتی کتاب آسمانی قرآن و تورات و انجیل... 
دنیای عجیبیه. 
و حتی میشه آدما رو باهاش هیپنوتیزم کرد، منتها هنوز به این نرسیدم که لازمه آدما هیبنوتیزم بشن

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.