ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

ششم دی عنوان ندارد

جمعه, ۹ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۵۵ ب.ظ

یه لبخند عمیق به پهنای اتاقم می زنم. جای خوشحالی داره آیا که نسبت به تولدم بی حس بودم :))

 

اوضاع عجیبه . از خیلی لحاظ ها ، اما برای اولین بار در تاریخ دوتا گزارشکار خفن رو توی یه روز تموم کردم به مدت 5 ساعت مداوم نشستن پشت سیستم. اصلا سابقه نداشته ، خودمم کف کردم.

غر دارم شدیدا.. از زمین، زماااااان

اما دارم از خوشحالی و حس خودافتخار پنداری جشن می گیرم امشب و میخوام مثل یه فیل راحت بخوابمم. درنتیجه نمیخوام به این مسائل بال و پر بدم.

این خستگی ها رو عجیب دوست دارم.

پز اینم بدم ژن بیش فعالی و همزمان هم انسان بشدت آرومی بودنم!!! جمع تناقض ها ست!!( واو چه خفنم)

 

شب همه متعالی

 

  • ۰۱/۱۰/۰۹
  • Sekai desu

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.