ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

نفس بکش

شنبه, ۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۵ ب.ظ

درمان هر درد من تا قبل آلودگی، نور خورشید و هوای صاف بود که...

صاف شد :))

خداوکیلی این ترم خیلی پوست کلفتی کردم:)) در همون حد علاقه حداقلیم به درسای دانشگاه، دم خودم گرم!

یه ترم مشنگ دیگه پر از آزمایشگاه مونده که احتمالا یه آمار زیستی بهش اضافه کنم ازونجایی که من حوصله زود پا شدن ندارم.

تا پایان این ترم لحظه شماری میکنم...

امیدوارم مه و خورشید و فلک یاری کنن، لاقل از قلهک لذت بسیار ببرم

غر زیاد دارم، اما چیزای قشنگم همونقد هستن❤️

بیخیال، هوم؟

 

  • ۰۱/۰۹/۰۵
  • Sekai desu

نظرات (۱)

سلام 

قشنگ بود 

مرسی 🌹

 

پاسخ:
قشنگی از خودته و سپاس زیاااد
🌞🌻

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.