ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

شیرکاکائو

دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۵۶ ب.ظ

به دلایل زیادی این روزهامون شبیه شیرکاکائو داره سپری میشه. 

به خاطر اینکه جنبه تاریک زندگیم ((روشن تر::بولدتر)) شده، طبق تکامل و اینا تلاش منم برای شاد زیستن بیشتر شد، و این بدو بدو و تلاشا، جنبه کاکائو و شکر رو داره.

و بخش اسهالی این ترکیب، همون شیرش، که روزای فِسی و اتفاقات این موقعاست.

و خب این دو هرگز از هم جدا نمیشن:)

حتی با تی تاپ-_-

 

من تازه فهمیدم تنبلی ماتحت بخاطر بی حوصلگی و افسردگی مایل ماست...

 

میخواستم ازین بنویسم که چقدر دارم حال میکنم با این کتاب جدید، که زده شد به احوالاتم. :)

 

دست ما نیست تو این برهه از تاریخ و این کشور به دنیا اومدیم. وگرنه دنیا جای قشنگیه. مخصوصا اگه فنلاند یا دانمارک زیست کنی.

همه چیو از دور ببین. یه سری کشور دور هم جمع شدن، فیس فیساشون، غرولنداشون و شاخه شونه کشیدنا و قهرای جاری طوری شون برای من و توعه مردمه، بعد یه سری ادمای بشدددددت قدرتمند طوری که پشمامون میریزه بشناسیمشون نشستن اسکناس میشمرن و سرنوشت ملتاشونو دور هم پلن میکنن، تصمیم میگیرن کی چی بگه، کی کجا بمب بترکونه، کِی اعصاب منوتوی مردم ساییده بشه، بعد کنار این پلن چیدنا و مهره جلو بردناشون، دوتا سیگارم بکشن و چیپس بزنن.روزی چند بارم تو دستشویی به منوتوی مردم بخندن:) همینقدر دنیا رو جای کثیفی کردن. همینقدر دلم میخواد از تحت بازی قرار گرفتناشون دور شم. 

میدونستید دانمارک بر اساس آمار بهشته تقریبا؟

کاش قدرت فرازمینی داشتم... 

  • ۰۱/۰۸/۱۶
  • Sekai desu

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.