ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

قراره پودر شیم، یکم سیاسی و البته نگرانی

يكشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۷ ق.ظ

معمولا قبل از خواب به جای نوشتن میخونم، 

اما الان از مواقعیه که نوشتنم میاد.

امروز سوار مترو شده بودم برم دانشگاه، روی زمین واگن انگار علامت رادیواکتیو رو با یه رنگ قرمز که ریخته بود دیدم. البته شایدم چون چند وقته انواع دیتا از وضعیت فعلی به ذهنم وارد میشه، مهیب ترین چیز ممکن رو که همون بمب اتمی هست رو ذهنم روی زمین تصور کرده.

و یک نقطه ارتباط اتمی دیگه،

امروز یاد یه دختری افتادم که قبلا ویدیوای یوتیوب خدابیامرزش رو میدیدم:))،

و خیلی ساده گوگلش کردم،

بهمن پارسال از یوتیوب لفت داده بود و مرداد چهارصد گفته بود که... یعنی میشه گفت به شکل فال واری، گفته بود که قراره جنگهایی اتفاق بیفته.

نمیدونم کاناداجین سن رو میشناسید یا نه. آدم گنده یا قدرتمندی نیست. ولی مابین این سرعت بالای زندگی من، من نقطه های مشابه رو به هم وصل میکنم فارغ از اینکه گوینده اوباما باشه یا خواهرزاده اوباما.

من اواخر شهریور حدس میزدم که روسیه جان کمون، داره معامله بزرگی میکنه. البته برای ما بزرگه برای اونها که دارن دستو پا میزنن کشور گشایی کنن یه چیزی در حد صبونه خوردن معمولیه.، اره... داره معامله بزرگی میکنه

توی زمانی که افراد به شدت خبره تر از زمانشون میشن و بروز نمیدن، باید یادمون باشه که اخبار واقعی اون چیزی نیست که به گوش ما میرسه. یا میخونیم، اونم رایگان!

و حقیقتا کرک و پرم ریخته و فکر کنم فهمیدم چرا دکتر دوره شو قسطی گذاشت امسال وقتی ازش بعید بود.

و دوباره کرک و پرم بریخت وقتی دیدم بوریس جانسون یه رقیب قدر و البته زن جلوش داره قد علم(الم که نیست همون علم) میکنه... این یعنی  قدرت ها دارن شکل دیگه ای میگیرن.

خیلی چیزای دیگه هم شده ک پرام رو ریخته. اما ازونجایی که نباید هرحرفی رو بزنم تا همینجا به شکل جهانی بسنده میکنم.

آهان راستی کجا امنه؟

هنوز نمیدونم...با این که از بچگی هم عاشق دراماتایز شدن زندگی بودم و کلی کتاب راجع به جن و پری و جهنم و بهشت و قیامت و آخرالزمان خوندم. باید بگم به هیچکدوم از کتاب های دستنویس معاصر اعتماد ندارم. 

تاکید میکنم دستنویس معاصر در حد 20 30 سال اخیر

 

  • ۰۱/۰۸/۰۱
  • Sekai desu

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.