ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

خسروی کراش :))

چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹ ق.ظ

از پشت ماسک خسروی بسیار کراش شده برای من. البته اینم گفتم اگر رشته ش بیولوژی نبود، کراش بود. و قطعا همین مورد هم عنایت دارم بهش و کراش نمیزنم روش-_-

امروزم آز ژن مولکولی داشتم. سام رو دیدم. پشمام ریخت ولی خیلی خونسرد بازهم دیر رسیدم و بسیار هم برام مهم نبود. :))

البته دو تا دختر نخاله رو اعصاب هم کنارم نشسته بودن ظاهرا دوترم به آخر بود. از شانس گند منم هرجا میرفتم میدیدمشون. حقیقتا همش دارم شخم میزنم کاش انقدر باهاش صادق نبودم. البته همچینم نبودم ولی کاش همینم نبودم و به فضولیهای متعددش جواب نمی‌دادم.

آخه کدوم دختر متاهلی انقدر فوضوله که مدام از همکلاسیش سوال میپرسه و خیلی چیپ برخورد میکنه؟!

حقیقتا از دونفرشون بدم اومد. و باید تجدید نظر کنم با همه مهربون نباشم. از این اخلاق گندم خسته شدم :))

نیکوی درون من زنده میشه(نیکو اسم دخترعمه سگمونه که کلانتر جد و آباد عمه مه)

خداوکیلی میرید دانشگاه انقد چیپ نباشید! مرسی خدافس

  • ۰۱/۰۷/۲۷
  • Sekai desu

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.