ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

ذهن نشین

I'm Sekai and that's all

سلام خوش آمدید

دوم سوم

دوشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۴۱ ق.ظ

معده ام ازونی که فکرشو میکردم، مظلوم تر نشسته داره آبنباتشو میمکه تا این جیگرهایی که دیشب خوردمو بشوره ببره!

خودمو هزار بار سرزنش میکنم، آخه وقتی حوصله خوردن جیگر نداری چرا سر معده بدبختت این بلا رو میاری؟؟؟

آخر سر هم باید خوراک سگهای اینجا بشه :)) ولی خب بهتر از مسموم و دلدرد شدنه.

یه نگاه تو آینه کردم. و دیدم به طرز ناامیدوارانه ای بشدت پف کردم:) و اگر مثل پارسال لاغر تر بودم توی کیفیت روابطم با خودم، تاکید میکنم با خودم حدود 30 درصد تاثیر میذاشت. اما در باب وزن اضافه کردن اینو بگم، که نکته مثبتش این بود که خودمو پذیرفتم در هر حالتی.

اما خب خلاصی از چربی اضافه ام نمیتونه الان منو وادار کنه توی این هوای سرد تابستوی از کنار شوفاژ پاشم برم پیاده روی، اونم زیر بارون بدون چتر!!!

حداقل اگرم این کار رو بکنم برای شواف پیش شماهاست-_-

:) نصیحت من به شما، ما تحتتونو تنبل نکنید. و شیرینی نخورید.

راستی...

هیچی. بعدا مفصل میام غر غرامو مینویسم. 

  • ۰۱/۰۵/۰۳
  • Sekai desu

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.